Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×

Floralux

Elke medewerker, van kassierster tot financieel directeur, nam deel aan een 3-uur durende sessie.

Evelien Luyckx
Personeelsdienst
Floralux

Onze klanten verdienen de beste kwaliteit en een uitstekende service. Deze goede service hangt uiteraard af van de inzet en vooral van de klantgerichtheid van onze medewerkers. Om alle neuzen in dezelfde richting te zetten, werd via een kick-offsessie ‘Waarom we 2 oren hebben en slechts 1 mond’ het startschot gegeven voor een reeks intensieve trainingen omtrent klantgerichtheid. Elke medewerker, van kassierster tot financieel directeur, nam deel aan een 3-uur durende sessie, telkens in groepjes van een 10-tal deelnemers. Via rollenspelen en oefeningen on the job, ondersteund door enkele eenvoudige theorieën, werden op een speelse manier vaardigheden aangeleerd om de klant de service te geven waar hij recht op heeft. Frederik Imbo heeft het talent om de aandacht van elke medewerker te krijgen én vast te houden en heeft respect voor ieders persoonlijkheid. Het enthousiasme van onze medewerkers is groot om het aangeleerde toe te passen in de praktijk en elkaar hierin te steunen of zelfs te corrigeren waar nodig. Dit smaakt zeker naar meer.